Merhaba Ziyaretçi !

Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SEO Terimleri ve Anlamları

Kurucu & Admin
Yorum Sayısı: 649
Konu Sayısı: 218
Üyelik Tarihi: May 2008
Rep Puanı:
0

TL: 68.68₺
#1
SEO: Arama Motoru Optimizasyonu.
Onpage: Sitenin ilk sayfası üzerinde yapılan anahtar kelime odaklı iyileştirmeler için kullanılır.
Pagerank (PR): Google’ın sayfalara verdiği sayısal değer. / Yeşil çubuktaki sayı.
Pagerank Güncellemesi: Google’ın sayfa değerlerini yaklaşık 3 ayda bir yenilemesi / Yeşil çubuktaki sayının belirli aralıklarla güncellenmesi.
Backlink: Başka sitelerden, size verilen bağlantı, köprü, link. / Pagerankın temel taşı.
Trustrank: Sitenin arama motorları üzerindeki güvenilirliğine verilen puan.
Outlink: Sizin başka sayfalara verdiğiniz bağlantı, köprü, link.
Link Değişimi: Karşılıklı link alışverişi / linkleme.
Google Dance: Google mühendislerinin yaptığı algoritmalar üzerindeki güncellemelerden dolayı sıralamalarda meydana gelen dalgalanmalar.
Metatag: Web sayfasını Google'a tanıtırken kullanılan kodlar.
Sandbox: Google'ın, optimizasyon uygulamalarında illegal yolları seçenleri cezalandırması.
Filtre: Google'ın sandbox ya da ban cezalarından önce verdiği ufak sıralama kayıplarının oluştuğu ceza türü.
SEF: Açılımı, "Search Engine Friendly" şeklindedir. Sayfa linkini anahtar kelimelerden oluşturmayı amaçlar.
Google Panda: Google, bu uygulaması ile internet sitelerini belirli kriterlere göre sınıflandırır. Bu sınıflandırma neticesinde çıkan sonuçlara göre de sitelere arama sonuçlarında yer verir.
Search Engine Hidden: Gizli Arama Motoru optimizasyonu.
Adsense: Google’ın webmasterlara sunduğu bir reklâm sistemidir. Sayfa içeriğine göre reklâm konulur; tıklanma oranı arttığı için tercih edilir.
Adwords: Google Adsense’in reklâm verenlere yönelik bölümüdür. Ücret karşılığı reklâmınızı adsense kullanıcısı sitelerinde yayımlatabilirsiniz.
Spam: Arama sonuçlarında yükselme elde etmek için içeriklerin ve anahtar kelimelerin yüksek sayıda yinelenmesidir.
Link Tarlası: Link değişimlerinin abartılması sonucu yüzlerce linkin yer aldığı sayfa/site.
Fake PR: Pagerank değerinin sahte olması. Örneğin; gerçek pagerank değeri 2 olan bir sitenin, pagerank değeri 6 olan sitenin pagerank değerini kendine kopyalaması.
SMO: Sosyal Medya Optimizasyonu
Referans Link: Başkalarının sizin linklerinizi diğer kaynaklarda referans olarak göstermesi.
Orantılı Backlink: Siteye oluşturulan bağlantıların, orantılı bir şekilde alt sayfalara da oluşturulması.


Kaynak: Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın.

AYKAÇ™
02-05-2016, 01:33 PM
Ara Cevapla

Seviye 9
Yorum Sayısı: 103
Konu Sayısı: 77
Üyelik Tarihi: Jan 2016
Rep Puanı:
0

TL: -4₺
#2
BUNU YAZDIĞIM İÇİN TEŞEKKÜRLER BU SAYEDE DAHA KOLAY İŞİMİ YAPARIM ARTIK

13LACLKTÜRK
02-06-2016, 10:14 AM
Ara Cevapla

Kurucu & Admin
Yorum Sayısı: 649
Konu Sayısı: 218
Üyelik Tarihi: May 2008
Rep Puanı:
0

TL: 68.68₺
#3
Ne demek Gülümsemek Sizin işinizi görsün yeter.

AYKAÇ™
02-06-2016, 11:50 AM
Ara Cevapla


Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi


10tl.net Destek Forumu -

Online Shopping App
Online Shopping - E-Commerce Platform
Online Shopping - E-Commerce Platform
Feinunze Schmuck Jewelery Online Shopping